Retourbeleid en klachtenbehandeling

Leveringen worden steeds met de grootste zorg afgehandeld. We zorgen ervoor dat de bestelde artikelen onze aflever-plaats onbeschadigd en veilig ingepakt verlaten. Indien bepaalde bestellingen niet toekomen of toch beschadigd zijn bij levering, wordt best eerst contact opgenomen met de diensten van B-post.

Indien het probleem niet opgelost geraakt, kan vervolgens contact worden opgenomen met vzw SuperNils (info@supernils.be), die het euvel zal proberen op te lossen binnen een periode van 14 kalenderdagen.

Meer info over ons retourbeleid en het recht op herroeping, lees je in de algemene voorwaarden.

Klachten worden op een zo eenvoudig en menselijk mogelijke manier afgehandeld. Als iemand niet akkoord is met de inhoud van de website, met getoonde foto’s of materialen of met aangekochte artikelen uit de webshop, dan formuleert hij/zij best een klacht via het contactformulier van vzw SuperNils. Het komt dan terecht bij de voorzitter van de vzw (Robert Scheltjens), die de klacht verder zal bekijken met de leden van de raad van bestuur. De indiener ontvangt meteen een bericht dat de klacht werd opgenomen. En binnen de veertien kalenderdagen proberen we alles op te lossen en/of recht te zetten. Een goede en vooral respectvolle communicatie is daarbij van het grootste belang. Zo proberen we steeds, waar mogelijk uiteraard, te voldoen aan ieders verwachtingen.

Terug
Visits: 164